Konfliktuskezelés tréning
Gyakorlatorientált konfliktuskezelés tréningjeink az érdeklődőket az alternatív vitarendezés módszereivel ismertetik meg, az adott csoport igényeihez illeszkedve. A módszerek segítségével a tréningen résztvevők mindennapokban felmerülő konfliktushelyzeteket hatékonyan tudják kezelni.
Mi történik egy konfliktuskezelés tréningen?
A résztvevők tapasztalati tanulás során szereznek saját élményt a mediáció, a resztoratív gyakorlatok és a facilitált megbeszélés módszereiről, emellett saját fejlesztendő területeikről, erősségeikről is képet kapnak. Valós, megtörtént konfliktushelyzetekkel dolgozunk, helyzetgyakorlatokon keresztül próbáljuk ki az elméletet.
Ha a konfliktuskezelési eszköztárát szeretné fejleszteni, jöjjön el hozzánk konfliktuskezelési tréningünkre, amelyet az ön csapatára szabunk a felmerülő igények szerint. Ha pedig a konfliktuskezelés szakemberévé szeretne válni, ajánljuk mediátor képzésünket.
Mit kapok a konfliktuskezelési tréningektől?
- Az adott csapat igényeihez és lehetőségeihez igazított hosszúságú és tartalmú képzést, legyen szó fél napról, egy vagy több napról.
- Korszerű elméletet, gyakorlati példákkal, és utána helyzetgyakorlatokkal, ahol kipróbálhatják az elhangzottakat.
- A mindennapi társas helyzeteket hatékonyabbá, az emberi kapcsolatokat könnyedebbé tevő, gyakorlatorientált képzést, hétköznapi helyzetekre szabható megoldásokkal.
- A napi gyakorlatban használható tárgyalástechnikai és konfliktuskezelési eszközöket
- Hatékony módszereket a konfliktusokkal együtt járó érzelmi feszültség csökkentésére.
Vélemények a Partners Hungary Alapítvány konfliktuskezelési tréningjeiről:
„Szakmai biztonságot adott a képzés. Ha szakmai fejlődést, tudatosságot, együttműködést keresel, akkor ez egy jó lehetőség.”
Galambos Rita írta (DIA)
„Hozzájárult a szemléletmódom pozitív változásához. Meleg szívvel ajánlom mindenkinek!”
Polgár Attila (Végrehajtó Iroda)
Amit tanultam, azt minden nap „használom” saját konfliktusaim kezelésében és mások konfliktusainak támogatásában. Elsősorban tudatosságot tanultam: azt, hogy felismerjem saját „bebetonozottságomat”, ami az álláspontjaimat illeti; hogy célom, a közös érdekek azonosítása mentén a másik féllel együtt valami új „platformot” létrehozni; hogy nem a saját álláspontom megtartására, vagy elengedésére törekszem; hogy elfogadom a saját és a másik fél érzéseit, érzelmeit és nem dolgozom ellene; hogy nem mondok ítéletet, mert nem én vagyok az igazság bajnoka; hogy nem megoldani kell a konfliktust, hanem új alapokra helyezni az együttműködést.
Zajkás Gergely
(Talent Acquisition Lead Talent Management / Acquisition, L&D MLEMEA, DHL Supply Chain)