Iskolai bántalmazás tizenéves szemmel

Az iskolai bántalmazás maradandó nyomokat hagy az elszenvedőjükben. Fontos, hogy megértsük ezeket a folyamatokat, hogy hatékonyan kezelhessük a kialakult helyzeteket.

Szülők az iskolában? Igen!

MEGHÍVÓ INGYENES ONLINE MŰHELYMUNKÁRA
Hogyan tudnak jól együttműködni a szülők és a pedagógusok a gyerekekért?
2020. szeptember 29. (kedd), 15:00-16:00 óra között

Műhelymunkák pedagógusoknak

Gyakran hívnak bennünket óvodai nevelésmentes munkanapokra, illetve iskolákba a tanévkezdést megelőző munkanapokra, hiszen háromórás műhelymunkáinkon gyakorlati jellegű új tudást és közösségélményt szerezhet az óvodai és iskolai munkaközösség.

Resztoratív gyakorlatok képzés

Hazai és nemzetközi tapasztalataink azt mutatják, hogy az óvodai és iskolai agresszió legjobb kezelése a megelőzés. A megelőzés kulcsa pedig az erős közösség, ahol közösen kialakított szabályok és a közösség tagjai közötti kapcsolódások alapján működik az egyéni és a közös felelősségvállalás. 

Iskolai zaklatás kezelése

Az gyerekek közti agresszió és a kortárs bántalmazás különféleképpen jelenik meg az egyes intézményekben, és egyre nagyobb kihívást jelent pedagógusok, diákok, szülők és az iskola környezetében dolgozó szakemberek számára. Megfelelő eszközök nélkül a feszültség egyre nő, és tehetetlenség agresszióba fordulhat. Az érintettek még évtizedek múltán is hordozzák magukban ennek következményeit.

Lépésről lépésre program

Ma Közép- és Kelet Európa valamint Ázsia 20 országában működnek Lépésről lépésre programmal gyerekeket oktató, nevelő intézmények, melyek a hatékony és aktív tanulás segítségével teszik alkalmassá a felnövekvő gyerekeket arra, hogy egy demokratikus társadalom hasznos és alkotó tagjaivá váljanak. Ismerje meg a programot és vegyen részt akkreditált pedagógus továbbképzéseinken!

Konfliktuskezelési technikák iskolában

Hatékony iskolai konfliktuskezelés – hogyan? Mediációs és resztoratív gyakorlatok képzéseink korszerű eszközöket adnak a pedagógusok kezébe, legyen szó diák-diák, szülő-pedagógus vagy pedagógusok közötti nézeteltérésekről.

Iskolai mediáció

A Partners Hungary Alapítvány 2009 óta dolgozik óvodai és iskolai konfliktusokkal. A mediáció, a facilitált megbeszélés és a resztoratív gyakorlatok módszereivel számos óvodai és iskolai konfliktust kezeltünk sikerrel. Az elmúlt évek során több, mint 250 oktatási szakembert (tanárok, tanítók, óvodapedagógusok, igazgatók, iskolapszichológusok, szociális munkások) és diákot képeztünk ki mediátorrá.

Konfliktuskezelés az iskolában

Az iskolai közegben megjelenő agresszióról az utóbbi években sokat hallhatunk, mivel világszerte számos iskolában jelentenek komoly problémát. A konfliktusok az oktatás minden szintjén jelen vannak – az általános iskolától a felsőoktatásig – és szerteágazó problémát képviselnek.

Szegregált osztályokba járó gyerekek a koronavírus idején

Rosa Parks Alapítvány, Motiváció Műhely, Partners Hungary, 2020 április   A túlnyomórészt hátrányos helyzetű gyerekeket oktató pedagógusok szerint tanulóik harmada nem tudott bekapcsolódni a digitális oktatásba – ez derül ki egy friss, kutatásból. Az eredmények alapján várható, hogy tovább nő majd az iskolai szakadék a gyerekek társadalmi helyzete alapján. Nagyok a területi különbségek: míg Budapesten […]

Project POWER – Lányok a természettudományban

Lányok a természettudományban Mi a Project POWER célja? Ráirányítottuk diákok, tanárok és szülők figyelmét a természettudományok fontosságára, külön hangsúlyt fektetve a lányok figyelmének felkeltésére a természettudományos és mérnöki (STEM) pályák iránt, hiszen még mindig alulreprezentáltak ezen a pályán. A program elemei többek között megtalálhatók voltak: a mérnöki és természettudományokhoz kapcsolódó kompetenciák újszerű eszközökkel történő fejlesztése, […]