Műhelymunkák pedagógusoknak

Gyakran hívnak bennünket óvodai nevelésmentes munkanapokra, illetve iskolákba a tanévkezdést megelőző munkanapokra, hiszen háromórás műhelymunkáinkon gyakorlati jellegű új tudást és közösségélményt szerezhet az óvodai és iskolai munkaközösség.

Resztoratív gyakorlatok képzés

Hazai és nemzetközi tapasztalataink azt mutatják, hogy az óvodai és iskolai agresszió legjobb kezelése a megelőzés. A megelőzés kulcsa pedig az erős közösség, ahol közösen kialakított szabályok és a közösség tagjai közötti kapcsolódások alapján működik az egyéni és a közös felelősségvállalás. 

Lépésről lépésre program

Ma Közép- és Kelet Európa valamint Ázsia 20 országában működnek Lépésről lépésre programmal gyerekeket oktató, nevelő intézmények, melyek a hatékony és aktív tanulás segítségével teszik alkalmassá a felnövekvő gyerekeket arra, hogy egy demokratikus társadalom hasznos és alkotó tagjaivá váljanak. Ismerje meg a programot és vegyen részt akkreditált pedagógus továbbképzéseinken!

Iskolai mediáció

A Partners Hungary Alapítvány 2009 óta dolgozik óvodai és iskolai konfliktusokkal. A mediáció, a facilitált megbeszélés és a resztoratív gyakorlatok módszereivel számos óvodai és iskolai konfliktust kezeltünk sikerrel. Az elmúlt évek során több, mint 250 oktatási szakembert (tanárok, tanítók, óvodapedagógusok, igazgatók, iskolapszichológusok, szociális munkások) és diákot képeztünk ki mediátorrá.